Längtan efter helgen

Söndag, måndag, tisdag, idag onsdag plus imorgon torsdag men också i övermorgon på fredag är det jobb som gäller. Tre dagar är redan avklarade, idag blir det den fjärde i ordningen. Trött? Ja lite grann, men det jag tänker på är helgen, då jag ska bara ta det lugnt och koppla av. Men också att jag är i behov av pengar. För i slutet av månaden åker både jag och Nathalie till Paris och kommer stanna där i tolv dagar. Från den 30 september till den 12 oktober. Det kommer bli riktigt gött, längtar tills vi är i Paris, Gare du Nord och kommer äta en massa goda saker. Och för att kunna äta allt gott behövs fick pengar. Det är det enda jag behöver för vi har redan betalat vår biljett samt vårt hotell. Inför varje resa man gör går dagarna så sakta eftersom att man tänker att det hela tiden närmar sig. Måste försöka tänka på annat så att det helt plötsligt är bara en dag kvar tills man åker. Nu får man fixa sig för snart ska man jobba igen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi måste ses snart! :d

2009-09-17 @ 19:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback