Vädret gör mig deppig

Fan vad trist väder det är. Jag är rätt pepp på att vara glad, eller jag är rätt glad och så lyssnar jag på några riktigt sköna låtar som pappa brukade lyssna på när jag var mindre. Men vädret får mig att bli lite deppig om det hade varit blå himmel och sol hade jag varit ännu gladare. Men det verkar inte som att det kommer bli fint väder idag. Hmm, hjälper det om man tänder alla lampor i hemmet för att kompensera att det inte är någon sol?

Oh! Vad är det jag ser? Några solstrålar som lyckades ta sig fram genom molnen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack sötnos :) well, det är bra med mig också. Väldigt trött bara!

Postat av: Rewa

Ohhh Baila me var min favorit låt som liten :(

2009-10-11 @ 00:23:03
URL: http://soincredible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback