Saknar

I januari 2009 började jag simma igen efter tre års uppehåll och simmade i ett år tills jag flyttade till Barcelona. Nu börjar jag sakna min simmning igen, men jag har ej tid att simma pga att jag jobbar heltid. Jag saknar att dyka ner i vattnet och ha träning med mina simkompisar. Jag känner mig så sjukt otränad nu. Jag har ju träningskort på 24-seven men det räcker inte. Jag vill att de ska ha simbassäng också. Precis som vi hade det på DIR gymmet i BCN. Fan vad lat man har blivit nu när man jobbar heltid det är hemskt. Jag vill fortfarande vara lika igång som jag en gång varit. Men det är nog för att jag inte tränar mer. Jag måste verkligen ta tag i min träning.


Kommentarer
Postat av: johanna

Och jag saknar att träna med dig!

2011-01-07 @ 13:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback