Ännu en dag

Veckorna här går så sjukt snabbt. Imorgon är det redan torsdag och sen är det fredag och dags för att festa igen. Det är rätt trist att det går så fort för jag vill stanna längre. Jag som alltid pratat illa om Spanien vill nu stanna längre än vad som är sagt. Jag hade faktiskt kunnat stanna ett år här. Då kan man med gott samvete säga att man bott utomlands. 4 månader känns lite fjuttigt. Jag ska iallafall försöka stanna till juni om det går. Det gäller bara att inte slösa en massa pengar. Man kanske ska hittat ett jobb någonstans men då gäller det att man kan spanska. Måste fan ta och fixa det.

Just nu sitter vi i klassrummet och har slutat. Men vi får ej lämna klassrummet eftersom det är ett måste att sitta kvar tills den tiden man egentligen slutar ...

Min dator strulade lite så nu har vi slutat. Vi ska möta upp Laura, sedan ska vi gå på bio och se Precious som har fått jätte bra recensioner. Fan vad jag är bajsig förlåt, men ja så är det. Vi ska röra oss nu ut i det fina vädret. Jag måste köpa en kaka på Buenas. Juste, det är ett jätte bra café vi har hittat som har skit goda kakor och mat. Deras äpple kaka är så sjukt god. Nej, vi ska röra oss nu.



Kommentarer
Postat av: KAMASUTRA

Nice pics baby..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback