Dåligt

Jag har varit så dålig på att uppdatera nya inlägg, men jag är väldigt sällan inne på internet. Nu när vi har flyttat bort från Diputacio till Sardenya har vi inget internet längre. Jag kan endast logga in på internet i skolan. Vi har just nu lektion med Oscar som är läkare och det är riktigt tråkigt. Nästan hälften av klassen har gått hem för att de orkar inte med hans lektioner. Vi slutar om 30 min, hoppas det går snabbt.

Igår kom Lili och Annie hit till Barcelona, det är jätte kul att ha de här. Jag ska träffa de efter skolan. Vi tog de till vår favorit resturang Yamamoto som har så jävla bra mat för endast 10 euro. De har all asiatisk mat, skit gött. Idag ska jag fika med Annie och Lili. Jag ska nog ta de till La Boqueria som är en stor frukt, kött, fisk, livs marknad vid La Rambla. Fy jag orkar knappt skriva. Jag har blivit så trött nu tack vare Oscars lektion. Jag ska försöka hänga med nu om det går. Liksom vad fan är TUC? Okej, nu ska jag lyssna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback