Hela tiden

Det är fredag idag, igen. Är det bara jag som tycker att det är sjukt? Det är helg hela tiden, visst det är skit gött att det är det. Men jag vill inte att det ska gå så snabbt. Redan nu på måndag är det mars månad och två veckor senare har jag varit här i två månader. Det känns inte som att jag har varit här så länge. Idag är det riktigt fint väder, ungefär tjugo grader. Det har det varit de andra dagarna också. Men imorgon ska det regna, trist. Och imorgon kommer Amanada hit. Vi ska käka på Yamamoto med de andra. Nikolai är också här samt Cornelias två vänner Ida och Olivia.

Jag längtar tills imorgon, eftersom Amanda kommer men hon kommer med svenskt bröd. Det ska bli skit gott att äta riktigt bröd. För här har de så torrt bröd, det är inte så roligt att käka.
Vi har just nu lektion med Oscar och vi pratar om olika mediciner som finns i First Aid Kit och vi pratade precis om diarré. Så började jag prata lite om vad jag vet om bajs. Mina vänner vet ju att jag är intresserad av bajs och tycker det är roligt. Siri som hade en gång problem med bajsandet ringde mig och frågade vad hon skulle göra. Då berättade jag att hon var tvungen att äta fiber och havre samt blåbär det får bajset att bli fast. Jag berättade det nyss i klassen haha. Nu saknar jag att fisa med Siri.

Foton från när jag och Laura var svettiga på Apolo i måndags, samt andra foton.
 




Kommentarer
Postat av: Siri

HAHAHAHHAHAH! Vincent jag vet ingen som har äckligare fisar än dig(förutom jag då)... vi fiser tsm om en dryg vecka!! Jag blir gasig i magen av vitt bröd och du vet hur viktigt det torra brödet e för spanjorerna! Jag lovar att vi ska fisa <3

2010-03-01 @ 21:41:33
Postat av: Sarah

Daamn! Ville bara säga att du är sjukt stillig!:D bli modell lr nåt:o:o

2010-03-13 @ 18:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback