Varför inte?



Jag är så sugen på att pierca mig nu när nästan alla i vår lägenhet är i en sorts piercing period. Syrran och Annie har piercat sig i nacken. Tatiana vill pierca sig ungefär vid halsen och Hellen vill pierca sig i örat någonstans. Och då tänkte jag att jag kunde göra i septum. Det ser väl inte så pjåkigt ut jag gillar det faktiskt.

Jag vet att jag har sagt att jag skulle bli bättre på att skriva men så har det ej blivit. Vi har inget internet i den nya lägenheten så jag får logga in i skolan eller på internet kafeét mitt emot vår lägenhet. Men i övrigt är det bra här, iförgår var det 21 grader i solen, det var väldigt skönt kan jag berätta. Men det är så skumt att det är så fint väder när man är van med all snö vid den här årstiden. Annie och Lili har varit här och hälsat på det var jätte kul att ha sina vänner över men det var jobbigt att säga hej då till de. Amanda kommer nu på fredag och sen i mars kommer Nathalie och Siri. Det är skit skoj att man har besök hela tiden.
Just nu sitter jag i skolan på spanska lektionen och vi håller på med en massa olika verb. Det är skit drygt. Vi har rast om fem min. Jag har bara sovit i 5 timmar för vi var ute igår på en klubb som jag ej minns vad den hette. Och ikväll ska vi ut igen, ikväll blir det Apollo, det ska bli skit roligt jag längtar.
Jag ska verkligen försöka skriva oftare för jag vill själv också kunna läsa senare vad man har gjort. Vi har rast nu måste skaffa lite käk.


Kommentarer
Postat av: Siri

NEJ VINCENT DU FÅR INTE PIERCA DIG :) PUSS VI SES SNART

2010-02-23 @ 13:53:34
Postat av: Johanna

Neeeej Vinnie inte septum...Du hade passat i att ha det i läppen istället!!!

Kramar

Postat av: Anonym

http://en.wikipedia.org/wiki/File:Nape.jpg

2010-03-08 @ 11:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback