År 2010

Har det verkligen gått tio år sen jag lyssnade på Markoolios låt Millenium två? Har det verkligen gått nio år sen World Trade Center? Det är sjukt vad tiden går fort. Och allting är i ständig rörelse och förändring. Men det är spännande och jag gillar det. Vad väntar en detta året då? Fotbolls VM i Sydafrika, men utan Sverige vilket är riktigt trist. Malmös Citytunneln öppnar den 12 december, jag fyller 20 år. Haha kan knappt förstå att jag ska bli 20 år. Jag ser mig inte alls som en tjugoåring. Jag känner mig fortfarande som 18 år. Och appropå ålder. Jag skulle berätta för någon hur gammal jag var, så sa jag att jag var 18 år. Men så tänkte jag att det inte riktigt stämde. Så ändrade jag mig och sa att jag var 19 år. Men sen blev jag så osäker och började ifrågasätta mig hur gammal jag var och började räkna ut min ålder sen jag föddes. Sen kom jag på att jag nyss hade fyllt 19 år och förstod då att det var rätt. Men nog med min ålder nu. Vad händer mer i år? Jo, juste Barcelona! 

Jag har nu efter många samtal om att boka biljett gjort det. Den 14 januari klockan 10.35 åker jag och Hellen till Barcelona, min syster åker den 17 januari eftersom hon ska kanske jobba den 16 januari. Det är om 11 dagar vi flyttar det är helt sinnes. Nu börjar jag bli lite nervös när det närmar sig. Men innan var jag rätt lugnt. Det kommer faktiskt bli lite jobbigt att lämna Malmö. Man kommer inte kunna ringa sina vänner när som och inte äta mammas och pappas goda mat. Nej, man ska inte tänka hur det kommer vara sen man ska leva i nuet. Och just nu blir det frukost.


Bild från nyår


Kommentarer
Postat av: Coornelia W

Hola mi amgiooo, jag gillar att det blev den 14 januari kl 10.35 :D SEE YOU THEN

2010-01-03 @ 22:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback