Avskeds vecka

En ny vecka här och den här veckan är faktiskt speciell. För det är den sista veckan i Sverige, i Malmö. Hur känns det? Jo, det känns rent ut sagt för jävligt. Det är rätt jobbigt eftersom det är den här veckan jag har på mig att säga hej då till mina vänner, den här veckan då jag ska umgås med mina vänner så ofta jag kan, den här veckan då man ska göra roliga saker. För sen går det inte. Nej då är jag i Barcelona med helt nya människor som ej förstår mina skämt, som ej förstår när jag rapar eller fiser, som ej förstår "MAAAX", som helt enkelt inte förstår mig så som mina vänner gör. Det är så mycket som går igenom mitt huvud nu och det kommer upp en massa saker man gjort tillsammans. Det känns som att vi ska säga hej då förgott, men det gäller bara 3-4 månader. Men trots det att det är så kort tid, är det ändå jobbigt. För att vi ses i princip varje dag och att helt plötsligt inte kunna göra det är sjukt skumt. Nej usch, kan ej tänka på det. Nu är det den här veckan som gäller och den ska bli bra.


Kommentarer
Postat av: Annie

åååh det är så sorgligt så jag dör :(:(:( MAAAAX hahahahah vem ska FATTA DET VEM SKA FATTA MIMMIKAJSAPAJSKÄMT?!

Postat av: Hanna 7-eleven

Oooh vad jag kommer att sakna dig på jobb! Det kommer inte att bli detsamma utan dig!!

Ses på lördag! PUSS

2010-01-07 @ 18:42:30
URL: http://gl0rydays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback