Bio

Avatar, jag som trodde att den skulle vara riktig dålig när jag först såg reklam för den. Men jag har helt ändrat mig. Det är en av de bästa filmerna jag någonsin sett, fy fan vad grym den var. Den var spännande från början till slut fastän den var 3 timmar lång. Jag menar i Sagan om ringen filmerna fanns det vissa partier som var bara så trista att man bara tänkte, kan den ta slut snart. Men inte i Avatar, sjukt bra. Jag rekommenderar verkligen andra att se den. Det var skönt med lite omväxling gällande film genre. Jag har endast sett skräck filmer på senaste tiden. Oh, grymt!  Jag vill se filmen igen.


Kommentarer
Postat av: JOSEPHINE

Älskar den filmen! Har sett den två gånger på bio, sjukaste! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback