Bueno

Nu är det måndag kväll och jag sitter i Hellen, Laura och Cornelias rum och tar det lugnt. Vi börjar skolan imorgon klockan halv tio så jag ska gå och lägga mig snart. Jag har fått en massa mygbett på ansiktet så jag ser riktigt äcklig ut haha. Det är lite jobbigt men det går bort snart hoppas jag. Jag som också är allergisk mot mygbett får riktigt stora sår. Idag var det första dan i skolan men vi fick endast böcker och pratade om upplägget. Folket verkar sådär, vissa passar verkligen inte in och idag kom två tjejer 30 min försent plus att de kom försent efter rasten. Riktigt dåligt. Vädret här har varit väldigt bra fram tills igår då det började regna lite och har fortsatt idag. Men annars har det varit sol och 16 grader, skit gött. Lägenheten är bra och vi bor mitt i centrala Barcelona. När man går ner har man alla dyra affärer som Chanel, Gucci, Burberry osv, nära Placa Catalunya. Men jag tänkte bara skriva lite grann är rätt seg och ska sova nu. Ciao!


Kommentarer
Postat av: annie

uppdatera ofta min vän


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback