Sista dagen

Nu har jag nästan packat klart, det är bara lite småsaker som hygienprodukter som ska ner imorgon. Min väska väger rätt mycket, jag undrar hur mycket den kommer väga när jag ska hem. Jag lär väl köpa en till väska där nere. Vid den här tiden imorgon är jag i Barcelona och ska stanna där till april, jag förstår inte det. När jag kommer säga hej då till mina vänner kommer det vara som ett hej då att vi ses om några dagar, men nej det hej dået gäller för tre månader haha. Jag har inte riktigt något att säga, vad finns det att säga? Jag är bara så tom och förvirrad, jag är psykisk störd, jag kräks haha nej men jag är förvirrad. Någon måste fan slå mig för att jag ska förstå.

Igår var jag med Simon och Nathalie hemma hos mig vi tittade på en så sjukt dålig japansk skräckfilm som handlade om vortex. Den var så sjukt flummig. Mamma hade också gjort spaghetti men på "Filipino Syle". Vet inte riktigt vad det innebär förutom att den smakade annorlunda bara men god var den. Nathalie blev hemskörd vid tolv. Sedan snackade jag och Simon till fyra på morgonen det var trevligt. Jag hoppas han försöker spara pengar så att han kan komma ner. Idag blir det sista träffen med Lili, Annie och Nathalie. Vi ska väl bara chilla finns inte så mycket att göra. Den här dagen är bara så konstig. Ska ta en dusch och käka lite nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback