Varför, varför?

Skrivet den 30 december 2005


Haj



Idag så var Siri, Emma och Angelica hemma hos mig, för att vi skulle åka pulka, vi ringde Lina senare så kom hon också.
Sen när vi hade åkt typ 1h och 30min skulle Emma hem.
Jag följde med henne till bussen, sen skulle jag tillbaka till dem andra.
På vägen tillbaka så kollade jag in i en lekplats på ett klätterställ, ett spindelnät för barn, så såg jag nånting som hängde där jag såg det var en kropp men jag trodde jag inbillade mig och så fortsatte jag gå.
När jag kom till slutet av lekplatsen kollade jag igen för att se om det var bara fantasi ... men det var kvar, kroppen, om det var det.
Jag blev skit skraj så jag sprang skit snabbt till Siri och dem andra, jag kollade bakom mig hela tiden medans jag sprang.
När jag kom fram till dem berättade jag om att jag såg nånting som hängde där på lekplatsen men jag visste inte om jag bara inbillade mig.
Vi gick alla tillsammans för att kolla riktigt noga så att det var sant eller inte om jag såg en kropp.
Jag visade dem och dem såg också kroppen men dem visste inte heller om det var en riktig kropp eller en docka.
Men så börja vi snacka om att tänk om det är en riktig kropp och då måste vi ringa polisen ju.
Det var en man som rastade sin hund, vi gick fram till honom och berättade att det kanske var en riktig människa som hängde där.
Vi frågade om han kunde gå fram för att vi vågade inte, han gick fram och sa att det var en riktig människa.
Vi ringde snabbt polisen och berättade.

Alltså så hemskt ... jag har fortfarande kvar bilden av honom );
Nej nu ska jag logga ut ha det bra alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback