Danskar och jobb

Danskar kan sparka en hur som helst och de sköter sina jobb på ett helt annat sätt än vi svenskar. Jag skulle på intervju igår för Marc Jacobs, nej men då ringer chefen en kvart innan och ställer in det. Det är bara så komiskt. Hon sa sen att hon skulle ringa på måndag så vi får se hur det kommer att gå. Så det var en liten trist start på dan för jag var peppad för att göra den intervjun. Men på väg hem till Malmö ringde de från Abercrombie and Fitch och frågade om jag kunde komma på intervju idag, men jag jobbar. Så jag ska ringa de i nästa vecka och se om jag har en ledig dag.

Nu något som inte har något alls med detta att göra. Vi har haft sjukt många skjutningar i Malmö, för två dagar sen var det någon som blev skjuten vid en busshållsplats, men senast igår var det två kvinnor som blev skjutna när de var i sin lägenhet. Fan vad sjukt. Vad händer med Malmö?


Kommentarer
Postat av: hellen

Nä men ser man påå. Någon skriver blogg.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback