Det enda i mitt huvud

Jag började i måndags på Illum - Marc O'Polo. Alltså vi har det rätt dött på Magasin men Illum var fan ännu värre så jävla sjukt. Jag har iallafall haft en del att göra för det har varit så stökigt, så jag har bara fixat butiken och ska fortsätta göra det idag. Inatt när jag sov drömde jag om hur jag skulle fixa butiken, det är det enda som är i mitt huvud typ. Jag tar verkligen med jobbet hem. Det är riktigt skönt att jag slutar fem idag, imorgon och på fredag sen är man ledig i helgen. På fredag slutar också chefen på Illum så då har vi ingen chef utan bara en kontaktperson på Marc O'Polo i Helsingborg. Hon ska komma varje måndag och onsdag för att kolla hur vi har det.
Oj shit, jag måste göra mig i ordning nu, besitos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback