En leende kvinna

I förrgår jobbade jag och stod och vek kläder. En kvinna tittar på mig och ler jag tittar på henne och ler. Sen går hon förbi mig och tittar på våra kläder. Jag sa hej och hon sa hej och fortsatte le. Det kändes lite konstigt så jag gick till kassan. Hon fortsatte titta och kom sedan fram till mig. Hon frågade mig om jag jobbade heltid och jag svarade att jag gjorde det. Sedan frågade hon om jag var intresserad av något annat jobb som var heltid. Jag sa att det var jag. Hon gav mig hennes visitkort där det stod att hon var store-manager och bad mig ringa så fort som möjligt. Hon var chef för Marc by Marc Jacobs i Köpenhamn.

Igår ringde jag henne och hon frågade om jag fortfarande var intresserad och det sa jag att jag var. Nu har jag en intervju imorgon klockan elva. Jag är faktiskt lite nervös, hoppas det går bra. Det hade varit roligt att jobba i en flagship butik itsället för ett köpcenter så att man har iallafall provat på det också.
Måste nu titta upp lite fakta om Marc By Marc Jacobs. Jag har nyss tittat på modevisningar för både sommarn och höst kollektionen för att veta mer om vad de har för kläder och så har jag jämfört det med Marc Jacobs för det är helt olika stilar. Jag ska käka lite frukost nu sen ska jag studerar mer om Marc by Marc Jacobs.


Kommentarer
Postat av: Viktor

Grattis! Fan vad kul.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback