Hej då och hej

Idag är min sista dag på Marc O'Polo i Magasin. Jag jobbar från klockan tolv till tre eller fyra beroende på hur mycket folk det är idag eftersom vi har Super Bazar den här veckan vilket betyder att hela köpcentret har rea. Det blir trist att lämna det, hoppas jag kan få byta några pass och vara på Magasin nån gång då och då.
På måndag blir det Illum, synd att inte mina kollegor kunde också byta det hade varit bättre. Vi har faktiskt riktigt roligt tillsammans och brukar dansa salsa, hip hop till låtarna eller om vi har tråkigt nej då går vi ut på Ströget haha. Men det har faktiskt bara hänt en gång eftersom vi skulle hitta blommor till butiken, men vi hittade inga.

Igår var jag ute på pub med några kollegor från Filippa K. Det var jag, Mattias, Elin och chefen Thomas. Det var verkligen trevligt. De drack några öl och jag drack några gin och tonic, sen drog jag och Mattias till Malmö och gick till en annan pub där han mötte upp en polare, sen vid halv ett drog jag hem. Jag brukar alltid gå hem efter jobb, men detta borde jag göra oftare. Gå ut efter jobb, mycket trevligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback