Lidl killen

En gång när jag var på Lidl i Barcelona såg jag en kille som såg bra ut och vi tittade på varandra. Efter det såg vi varandra flera gånger i Barcelona och slutligen en dag gick vi fram och pratade med varandra. Han var tydligen svensk och han var nog själv förvånad att jag var svensk. Vi skulle ta en fika en dag men det blev aldrig av och sen var mina fyra månader klara och jag åkte tillbaka till Sverige.

För tre dagar sen satt jag på tåget hem från jobbet. Jag hoppade av och gick mot min cykel. När jag gick var det plötsligt någon som knackade mig på ryggen. Jag vände mig om och såg att det var någon jag kände igen. Det var Lidl killen, jag trodde för en sekund att jag var i Barcelona när jag såg honom. Jag sa till honom:" Vad fan gör du här? Du ska vara i Barcelona" Han hade tydligen flyttat tillbaka men ska snart flytta till sin pojkvän i London. Det var så jävla konstigt att träffas i Malmö, hade aldrig förväntat mig att träffa honom igen. Vi bestämde att vi skulle ta en fika och det gjorde vi i förigår, vi bara snackade om allt och sedan gick vi på bio och tittade på Resident Evil 3D som var helt ok, bra effekter men inte något speciellt. Sen drog vi till Möllan och tog en drink. Nu skulle han åka till Öland för hans föräldrar bor där.

Det var extremt roligt att träffa honom, så sjukt bara, vad fan är oddsen. Lär inte träffa honom på länge igen, kanske på gatorna i London om man åker dit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback