Sista veckan

Den här veckan är min sista vecka på köpcentret Magasin vid Kongens Nytorv. Jag har blivit flyttad till Marc O'Polo på Illum istället. Eftersom chefen där ska sluta så jag tar hans plats men enbart som butiksansvarig som jag gör nu. Det kommer bli trist att lämna Magasin eftersom jag trivs jättebra med mina kollegor och de som jobbar i andra butiker. Men vi får hoppas på det bästa på Illum och hoppas mina kollegor där är lika trevliga.

Idag är jag ledig från jobbet och imorgon, för jag fyller faktiskt 20 år imorgon. Ingen tonåring längre. Idag tänkte jag dra ut på Möllan och äta den goda efterätten på Metro och sedan ta några tequila på Azeele, det är ett måste. Vet inte riktigt när jag ska möta upp mina vänner. Vi hörs väl under dagen annars drar jag dit själv.
Det känns skumt att lämna ton och gå över till tjugo, men det är spännande. Ih, ska köpa min Gin och Tonic imorgon på systemet, vad gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback