Alltid

Varje gång jag och Hellen ska ut och äta funder vi alltid på vad vi är sugna på. Det kan vara ris med någon gryta eller kanske en köttbit med bearneis sås och klyftpotatis, men verkligen all sorts av mat. Det enda vi är eniga om är att vi ska äta på Möllevångstorget. Medans vi pratar om vad vi är sugna på kommer det alltid tillslut på tal, Bright Bar. Och det slutar med att vi alltid går dit. Varför är då frågan? Maten är verkligen jättebra och det är extremt prisvärt. En plankstek 99 kr. Hur grymt som helst. Sedan pasta 89 kr, det är med bra. Det är bara pinsamt att gå dit för vi har varit där allt för ofta. Varje gång vi har gått ut och ätit på sista tiden har det alltid slutat med Bright Bar. Vi har vart där, jag tror det är på 10 gånger nu. Jag undrar vad de tänker de som jobbar där. Nu är de här igen. Fan vi måste verkligen hitta ett nytt ställe där mat kan äta god mat till ett extremt bra pris.

Kommentarer
Postat av: shorty&myzan

Hej :)

vi har kört igång en dagens blogg tävling, vore kul om du var med :)

Postat av: Nakabooty

looool vi måste verkligen sluta äta däär!!

jag gjorde progress idag, åt något annat från menyn.

<3

2011-01-13 @ 01:12:14
Postat av: Laura

ni åt på bright utan mig?! :(

2011-01-13 @ 22:06:02
Postat av: Vincent

Vi kan gå dit igen haha

2011-01-13 @ 22:13:46
URL: http://vinnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback