Destination Örebro

Nu var det återdags för en liten resa. Nu åker jag till Örebro med familjen för att hälsa på Inger och Lennart. Jag drack lite för mycket vatten imorse så nu är jag lite pissig och snart lär jag bli skit pissig. Ih, jag får nog säga till pappa snart att han får stanna. Just nu är vi i Löddeköpinge så vi har inte kommit så jätte långt. Haha, pappa pratar med Inger nu hon är säkert helt nervös för nu ska hon börja fixa maten och det har hon säkert planerat sen iförgår. Hon blir alltid så nervös när hon ska laga mat, det är bara som hon är som person. Jag minns en gång så hade vi kommit fram och då sa hon att det fanns en massa ris. Vi blev jätteglada för vi älskar ris, men när vi fick se riset hade hon kokat typ 3 dl för sex pers haha. Det ska bli kul att se hur mycket mat det blir nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback