En ny dag

Jag och Laura Tog en liten siesta igår. Vi hade bestämt att vi skulle träffa Andy. Han ringde oss efter hans jobb. Vi hade dock fortfarande vår siesta så han sa att han skulle ringa oss sen igen. Jag sa att vi skulle bara sova till elva, men när jag vaknade igen var klockan fyra på morgonen. Vi var verkligen trötta. Vi sov ingenting natten till när vi skulle åka. Idag blir det iallafall nya tag. Yamamoto står först på tur, fast vi är fortfarande mätta sjukt nog. Och ikväll blir det utgången, kanske Dark Room haha. Vi båda vaknade precis men ska sova lite tilll. Hotelet i övrigt är faktiskt mysigt, det är ett tre stjärnigt hotel vid Rocafort, nära Paralel. Rummet är fräscht och toan är fin. Dock är utsikten som vanligt. Den typiska inramningen av alla fönster så att man kan se in hos alla.

Appropå något helt annat. Idag så bokar vår merchandiser på Marc O'Polo biljett till mig till Göteborg. Jag ska åka dit den 16 januari och är där tills på kvällen den 17. Jag ska vara med och öppna en ny Marc O'Polo butik och jag ska hjälpa till att merchandisa den. Det ska bli riktigt roligt. Kul att de tycker att jag är då pass duktigt, för jag har bara vart i företaget i fem månader. Fan vad kul det var att börja skriva igen i sin blogg. Jag ska fortsätta med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback