En sondag

Da var det sondag da allting ar stangt och staden ar ratt dod. Sa jag och Laura har varit pa en promenad utanfor centre commercial och har istallet tagit en promenad uppe vid bergen. Det var valdigt trevligt, kul att se nagot annat. Man ar ju van att se det som finns har inne i stan. Vi gick fran ett ghetto till ett centrum dar de hade ett riktigt flashigt Corte Ingles, som var oppen. Vi borjade undra om stan var kanske oppen da. Efter ialllafall nagra timmar dar uppe. Tog vi metron tillbaka till Universitat och sag att allting var oppet. Vi minns inte att det var sa forra aret, men det ar nog kanske pga rean som allt var oppet. Vi klagade iallafall inte. Laura gick som vanligt runt till hennes butiker och tittade. Jag nickade mest och sa vad jag tyckte om kladerna hon visade mig. Det blev inget kop. Ikvall ska vi mota upp Andy och Patricio. Vi ska ta oss till Betty Ford och kaka den riktigt goda hamburgare till det blir det nog en gin och tonic eller en malibu piña. Jag vet inte riktigt om vi ska ut ikvall. Laura vill ju se eller kanna hur det ar inne pa Dark Room sa vi kanske tar en svang dit.

Igar skulle jag och Laura ut. Jag tog en liten siesta medans Laura fixade sig. Nar jag vaknade vid ett hade Laura lagt sig i sangen och somnat. Hon var dock helt klar. Sminket var pa ochj kladerna likasa. Men hon hade blivit sa trott sa att hon stannade hemma. Jag gjorde mig i ordning och tog sedan taxin till Patricio och Andy. Vi drog sedan till en club dar vi dansade och drack det var mycket trevligt. Det blev en ratt tidig kvall, klockan halv sex drog vi darifran.

Laura ska skita nu for att forbereda sig infor hamburgaren. Jag onskar henne lycka till eftersom hon har inte bajsat sa bra de har dagarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback