...

Den här veckan har jag varit förvirrad. Jag hade inte pratat med Rasmus sen i måndags eftersom han behövde tänka över allt som hade hänt mellan oss. Men igår så pratade vi och det slutade inte lyckat. Han hade tydligen tappat intresset. Men jag fick ta en del hårda ord från honom som man inte vill höra från en person som man har vart med och att han hade ljugit för mig de två sista dagarna. Jag skämdes så mycket. Att jag var där och hängde med honom medans han ville att jag skulle åka, det var jobbigt att höra. Jag blev ledsen på honom att han verkligen inte brydde sig om hur jag mådde och det är så hemskt. Vi har ändå träffats intensivt och har verkligen brytt sig om mig till att verkligen inte bry sig. Jag förstår inte, hur kan man inte bry sig om hur någon annan känner? Att sluta det på det här viset innan han drar till Tokyo och jag till Barcelona ville jag verkligen inte. Jag är fortfarande besviken och förvirrad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback