Göteborg

Idag klockan tio över fyra åker jag till Göteborg som jag har sagt nu några dagar. Jag ska vara med och merchanisa den nya Marc O'Polo dam butiken inne på NK. Idag kommer vi dock inte göra nånting. Jag ska bara åka upp dit och är framme vid sju tiden. Min syster Jacqueline kommer kanske vara i Göteborg ikväll så vi kanske går ut och käkar något. Imorgon iallafall då börjar jobbet. Vi ska träffas halv åtta inne på NK, då ska vi börja att vika kläder och fixa runt. Det ska bli väldigt kul att få komma dit. Sen när jag kommer tillbaka til Köpenhamn då ska vi pimpa vår butik riktigt nice.

Nu innan jag åker tänkte jag fika med Annie ... och det var nog allt som händer innan jag åker till Göteborg. Jag skriver mer senare, besitos.

P.S - för er som är i Göteborg imorgon kom på invigningen av den nya Marc O'Polo butiken i NK.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback