I byn

Eftersom Marc O'Polo butiken ska stänga den 31 januari i Magasin, hade vi bestämt att vi som har arbetat (jag) och de som arbetar skulle ha en liten middag. Vi gick till en mysig resturang som låg mitt emot vår flagship butik, lite komiskt. Maten var iallafall god, men desserten var ännu godare. Det var någon karamel, chocklad fudge. Den var verkligen god, shit. 

Idag hade också Magasin sin fest, förra veckan hade Illum det, men då var jag i Barcelona. Efter resturangen drog vi till Magasin för att ha roligt. Alla var där, dock bara danskarna. Vi var kanske 5 svenskar av jag vet inte hur många som var där men många. I början var det lite segt men sen vid typ halv 2 tiden började det bli skit roligt. Musiken var grym, kändes som att jag var på en bra kväll på Apolo. Jag hängde lite med mina kollegor, lite med Kristin. Sen dansade jag loss med en kollega från flagship butiken. Hon var så full. Hon hade klätt ut sig till en polis och så hade hon en piska, så hon gick runt och piskade på folks gumpar. Jag förväntade mig inte att hon var så galen när hon gick ut, men det var kul att se att hon vågade släppa loss. Kvällen var trevlig och det blev inte för sent heller. Folk drog sig vid halv tre tiden för att sedan dra vidare, men jag var för trött så jag tog tåget hem till Sverige. Nu ska jag sova och imorgon vid fyra tiden åker jag till Göteborg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback