I rummet

Sitter i min varma säng (nej jag har inte fisit i den, men det skulle kunna vara sant, dock inte den här gången) och det snöar utanför. Mys känsla? Nej inte direkt. Eller jo i mitt rum är det mysigt men att det skulle vara mysigare på grund av att det snöar, verkligen inte. Det hade varit mycket mysigare om det vart solnedgång och så hade solens strålar strålat in i mitt rum. Det ni, hade varit varit riktigt mysigt och jävligt nice. Sen hade man tagit sig med cykeln till Möllan för att möta upp sina polare för att dricka och äta något, men inte på Bright Bar. Som jag sa när jag skrev sist, det är slut med stället. Jag får inte gå där på flera, flera månader.

Jag har häntat ut mina biljetter till Göteborg. De hämtade jag faktiskt ut iförgår när jag kom hem från Barcelona. Jag längtar faktiskt. Det ska bli kul att få lära sig något nytt. Mitt tåg är framme i Göteborg klockan sju, så jag vet inte riktigt vad jag ska göra när jag kommer fram. Jag ska ju självklart till hotelet, men vad händer sen? Jag hade kunnat tänka mig att gå ut och käka. Får se hur jag ska göra.

Fan, måste packa upp min väska. Det är det jag hatar med att komma hem efter att man har rest. Man (eller kanske bara jag) bara låter väskan ligga på golvet för man orkar bara inte ta upp allting och fixa det. Sedan tänker jag också att jag ändå ska till Göteborg på söndag, så det kommer vara lättare när allting fnns i väskan. Måste bara byta till en mindre och ta med bara en t-shirt, underkläder och necessären. Sedan är jag klar.

Oh nu tittade jag på min Marc O'Polo filt som är så skön, verkligen super skön och varm. Nu ville jag bara lägga mig i sängen med filten och sova gott. Jag ska ändå upp rätt tidigt imorgon, lika bra att kanske däcka nu. Det låter nog som en bra ide. Ah fan vad gött. Mitt täckte, min tjocka 100% ull MOP filt och rökelse, riktigt nice!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback