Iih!

Idag skulle ha blivit en storslagen dag. Apolo - Nasty Monday den basta festkvallen av alla kvallar under veckan. Men jag vet inte vad som har hant, men nu nar vi var dar var det sa dott. Jag och Laura satt, forstar ni, satt! Vi har aldrig, verkligen aldrig nagonsin suttit pa Apolo. Men hela kanslan var borta. Det var inget folk, dj:n spelade dalig musik. Det var nog kanske tre bra latar. Men usch vad besvikna vi var. Vi borjade diskutera vad problemet kanske var och vi kom fram till att det kan nog vara att man inte far roka inomhus mer i Spanien. Sen den 1 januari i ar, ar det forbjudet att roka inomhus. Sa folk ar inte lika hoga och peppa langre. Det ar faktiskt skont att slippa all rok lukt men man saknar anda lukten av rok och knark. Medans vi satt och pratade kom lukt fran knark. Vi bada blev glada.
Nu har de ocksa skaffat en massa vakter och folk som plockar undan alla glas. Det finns tva vakter som gar runt pa dansgolvet och har koll pa vem som roker. De har t-shirts dar det star "Catch & Control", sedan finns det en vakt pa scenen som ser till att ingen dansar dar eller lagger sina vaskor dar. Det var faktiskt trist att inte se Aida och hennes vaninna dansa pa scenen. Hon var inte ens dar och det var inte David heller. De ar alltid annars dar.

Nu ar det bara 12 timmar kvar tills vi ar hemma i Sverige. Det kommer bli trist att komma hem till kalla Sverige. Men jag ser fram emot sondag da jag aker till Goteborg for att vara med och oppna den nya Marc O´Polo butiken. Jag vet inte varfor men det kanns som att de har manderna innan varen kommer att ta lang tid. Det gor mig sa less. Usch lat det ga snabbt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback