Imorgon

Nu är det bara en dag kvar, imorgon gäller det. Imorgon åker jag och Laura äntligen till Barcelona. Vi satt och försökte planera resan vad vi skulle göra. Det vi skulle göra mest var att äta på olika resturanger haha. Men vi saknar våra favoritställen. Ikväll ska Laura sova hos mig sen drar vi tillsammans till Centralen imorgon. Jag längtar verkligen till Yamamoto det ska bli så gott. Det kommer att vara så konstigt att hoppa av på Universitat och sedan ta metron till Rocafort iställlet för att ta metron till Monumental. Vi kommer inte åka hem till lägenheten utan till ett hotel. Det kommer kännas riktigt konstigt.

Sen jag skrev sist har jag varit i Jönköping och firat nyår med Rasmus och hans vänner. Det var trevligt, vi tog dte lugnt och käkade mat. Jag var dock riktigt trött så jag somnade i 40 min. Jag vaknade kvart i tolv så jag hann tolvslaget. Vid två tiden gick alla. Tillsist var det bara jag, Rasmus, Amanda och Eric. Vi hade det trevligt. Vi satt och snackade tittade ut över Vättern och Amanda var riktigt full. Det var lite roligt men samtidigt synd om henne för hon hade verkligen ingen kontroll över sin kropp.

Jag är så glad att det är ett nytt år för det betyder att våren är snart här, förhoppningsvis. Jag är verkligen trött på all snö nu och kyla. Jag vill ha sol och grönt gräs som man kan ligga på. Och för att inte glömma min cykel! Jag vill cykla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback