Infor kvallen

Laura och jag har kopt lite tapas dock en valdigt fattig tapas som vi ska ata nu ikvall. Sen vid tio ska vi hem till Patricio dar Andy ocksa kommer att va. Vi ska ata en liten middag tillsammans. Det kommer bli valdigt trevligt och sen mot natten blir det Apolo. Idag var vi som sagt pa Primark som det stavas och inte Primemark. Det var faktiskt valdigt lugnt dar. Jag var chockad, for det ar alltid annars en massa folk. Laura handlade en del saker som vanligt. Vi tog sedan metron in mot stan for att traffa var gamla rumskamrat Cornelia. Det var jattekul att traffa henne, speciellt i Barcelona. Att vi tre gick det kandes normalt. Vi gick till en resturang och kakade en hamburgare men jag och Laura blev extremt besvikna. Vi blev bara sugna pa att ata pa Betty Ford. Deras hamburgare ar verkligen sjukt god som jag har sagt innan. Nar vi hade varit dar ett tag tog vi oss till Born, dar vi letade upp vara gamla larares pub. Sylvana och Nico som har jobbat som flygvardar har nu tillsammans oppnat en pub som heter Petit Jet Lag. De blev bada glada over att se oss i Barcelona och Sylvana bjod oss pa goda drinkar. Jag trodde inte att hon visste hur man gjorde sant, men tydligen ska hon ha gatt en kurs. Denna kvallen lar bli bra! Jag langtar, synd att det ar sista natten har.


Kommentarer
Postat av: cornelia

Kul att se er igen!! Halsa resten av 5.2

2011-01-13 @ 15:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback