Jeg siger kun haj

  • Haj
  • Jeg kikar bara
  • Jeg siger kun haj

Jag är så nära på att hata danskar. Jag förstår mig inte på de. Mitt problem med danskarna är att de inte kan säga hej. De kan fan inte säga hej, usch vad det stör mig. Tex när man går in i en butik här i Sverige och så hälsar säljaren på en och så svarar man tillbaka med ett hej. Efter en stund frågar säljaren om man behöver hjälp, då svarar man nej jag tittar bara, tack. Men i Danmark fungerar det inte på det viset. Där säger man hej till kunden och då svarar kunden, jeg kikar bara. Har jag frågat om kunden har behövt hjälp? NEJ! Jag förstår verkligen inte hur det kan vara så svårt att säga hej. Nu när man får svaret jeg kikar bara då svarar jag, jeg siger kun haj och det gör jag. Jag säger bara hej och inget annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback