Kanns som att vi ska stanna

Ska vi verkligen aka tillbaka till Sverige pa tisdag? Det kanns verkligen inte som det. Nu nar vi har kommit tillbaka till vara gamla rutiner kanns det som att vi ska stanna lange. Det kommer vara konstigt att lamna Barcelona igen. Dagen borjade med att vi akte till Badelona en liten stad utanfor Barcelona dar vi var inne pa Magic Badalona som ar ett shoppingcenter. Laura hittade sjalvklart en massa klader och shoppade loss. Sedan gick vi till marknaden bakom shoppingcentret dar jag kopte min fina falska planbok BOOSS. Konstigt nog blev jag faktiskt glad for min planbok, for att den hade liksom kommit "hem" igen haha. Klockan hade blivit ett och Yamamoto hade oppnat. Vi tog metron linje 2 fran Gorg till Universidad dar vi hoppade av och gick till Yamamoto. Vi var lite pirriga for tank om de inte kande igen oss. Vi som hade varit dar sa passa manga ganger. Nar vi val gick in sag vi hur de tittade pa oss lite underligt och sedan kom ett leende. Hon som alltid halsar pa oss forst log stort att foljde oss till vart bord. Hon fragade vad vi ville dricka och utan att vi hann svarade visste hon vad vi ville ha, vatten till mig och cola till Laura. Det var riktigt roligt att hon kom ihag det. Vi borjade precis som vi alltid har gjort. Forst det raa till kocken, sen sushi, sen varm mat, den raa maten ar klar, sen lite sushi plus varm mat osv tills man inte orkar mer och sedan tvingar sig i efterratterna. Vi forsokte, eller rattare sagt jag forsokte hitte till ett torg dar jag har atit churros med Victor hette han. Men det tog typ 2 timmar att hitta dit. Vi gick en riktig omvag men det var ratt bra for vi hade brant bort all mat fran Yama.

Efter all mat har vi vandrat i stan och letat efter mer klader till Laura. Hon hittade en del och jag hittade faktiskt en vaska pa COS som ar valdigt fin. Vi passade aven pa att halsa pa Andy som jobbar i en valdigt fin butik dar skor kostar minst 2500 kronor. Vi ska mota upp honom senare ikvall. Nu sitter vi allafall vid internetcafeet utanfor var gamla lagenhet i Monumental. Det ar verkligen konstigt att vi inte ska upp dit utan att vi ska ta metron mot Rocafort. Det kanns som att alla sitter dar uppe och vantar pa oss och sedan ska vi visa de vad vi kopt och sedan ater vi mat, jag tar en siesta, de forfestar och sen drar vi ut och festar. Men sa blir det inte trakigt nog. Om det anda hade varit som det var innan, det var verkligen bra tider.

                       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback