Klockan 04.10

Laura och jag var ute med Andy och Patricio pa Betty Ford och at den goda hamburgaren och sa drack vi Malibu Piña. Efter att vi hade vilat oss drog vi till en annan pub dar jag hangde nagra ganger med Andy och Mitchell. Patricio drog efter en stund dar for att han skulle jobba dagen efter. Jag, Laura och Andy borjade bli sega, men jag och Laura borjade se riktigt crackade ut. Vi gaspade och vara ogon var sa roda. Men det slutade med att vi drog till den allra forsta puben vi var pa nar vi kom till Barcelona forra aret, alltsa Guru. Jag vet inte riktigt vad jag ska saga om det stallet. Men det ar riktigt B. Vi var som sagt sega men jag borjade piggna till medans Laura blev annu trottare. Hon tog tillslut taxin hem och jag gick till Metro (Darkroom) sjalv. Jag kom in gratis for jag hade skaffat gratis biljett pa en pub. Det var sa dott dar, for jag var dar klockan tva och inga manniskor ar dar da. Jag gick runt och tittade pa de fa manniskorna som var dar. Jag tog en drink sen nar jag var klar med den gick jag hem. Tur att jag hade gratis biljett for intradet kostar 18 euro, sjukt nog! Promenaden hem var valdigt mysig och vadret ar verkligen behaglig. Just nu ar det 16 grader ute. Nu nar jag kom fram till hotellet sag jag Laura sitta vid datorn och sag ledsen ut. Hon berattade att hon tappade sin Iphone 4 i taxin. Jag forstar att hon ar ledsen over det for det ar inte en billig mobil direkt och hon hade tagit sa fina foton.

Jag har nu fatt mail fran Anna, Marc O´Polo´s merchandiser. Den 16:e januari aker jag till Goteborg sen aker jag hem dagen efter alltsa den 17:e. Och den 17:e ska jag vara med att fixa den nya butiken. Den ska bli kul att fa gora det och lara sig nya saker. Hotellet ar bokat likasa min tagbiljett. Jag ska bo pa hotell Vanilj som ligger i centrum. Usch nu borjar jag bli lite sugen pa att lagga mig i sangen och sova. Jag tror faktiskt jag gor det, besitos
.

Hotell Vanilj, Gothenburg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback