Lediga dagar

Idag var det min sista arbetsdag tills på tisdag. Imorgon åker jag och familjen till Örebro för att träffa Inger och Lennart. Lennart är pappas morbror och han fyller 80 år nu i helgen, så de ska ha ett litet kalas. Det ska bli kul att komma upp dit. Jag har inte varit där på jätte länge. Sist jag var där var med Annie 2009. Så det är dags att hälsa på igen. Pappa sa att vi skulle åka redan åtta på morgonen, lite tidigt tycker jag. Vi får se om vi åker klockan åtta imorgonbitti.

Igår var ju jag och Lili ute på Babel där vi träffade Hellen. Kvällen var helt ok, den var ju inte direkt den bästa och vi var inte så speciellt peppa. Jag förväntade mig iallafall att båda dansgolven skulle vara öppna men det var det inte inte. Det var bara den ena som var öppen och det var knappt något folk där. Musiken var helt ok, ibland kom det riktigt bra dancehall låtar. Jag saknar Babel - Hawaii 2009, den sommaren var sjuk. Fy fan vad roligt det var. Varje onsdag, verkligen varje onsdag. Jag och Nathalie vi hade våra gympapass där inne. Det fanns knappt någon luft där inne och det var packat med folk. Oh jag saknar det jätte mycket.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback