Mätta

Vi har verkligen varit igång hela dan och har gått till de flesta av våra favorit ställen. Yamamoto blev dock inte av eftersom vi var där en halvtimme innan stängning. Men vi kanske ska dit nu ikväll. Vi är dock riktigt mätta från buenas migas och vi har bara ätit en gång på hela dan, sjukt! Det har varit jättekul att komma tillbaka det känns verkligen som hemma och man minns Metro stationerna var man skulle av och på, var man skulle sitta för att komma närmast utgången ut på gatorna. Folk har också känt igen oss tex hos den filippinska matbutiken och de på buenas migas. Att de inte har glömt oss. Vi har varit ute och handlat på rean och jag handlade såklart på COS.

Just nu är jag på toa och Laura har somnat för hon svarade inte mig när jag ropade på henne. Juste innan när vi var i stan gick vi till Zara för Roberto jobbar där. Han blev så överasskad. Det var skit skoj att träffa honom igen. Andy blev jätteglad också att jag är tillbaka. Vi har dock bara pratat i telefon men vi ska träffas. Ja som ni märker är jag väldigt glad. Jag är verkligen hemma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hemma är här baby, barcelona är bara nått kul du kan hälsa på när livet här blir tråkigt

2011-01-07 @ 22:54:41
Postat av: Anonym

hemma är här baby, barcelona är bara nått kul du kan hälsa på när livet här blir tråkigt

2011-01-07 @ 22:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback