Morgon

  • Havregrynsgröt med havremjök
  • Morgonpasset i P3
  • Skynda sig

Nu äter jag min goda gröt, men jag har inga bananer och det är mycket godare med bananer i. Jag har vart så dålig med att dricka vatten, så nu dricker jag alltid en liter vatten på morgonen. Jag är glad att jag har börjat dricka mycket vatten igen. För jag minns när jag simmade, då drack man extremt mycket vatten. Man känner sig nyttig och det är det ju också. Min gröt är slut, fan vad jag käkade den snabbt. 
Ih, jag måste cykla om en kvart. Jag borde skynda mig nu som jag alltid gör varje morgon. Det är konstigt för jag tycker inte om att stressa och därför vaknar jag halv sju, men sen slutar det alltid med att jag får stressa. Jag får jobba med att bli bättre på det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback