Nasty Monday

Idag ar det antligen mandag. Varan favorit festdag iallafall i Barcelona. Det ar Nasty Monday pa Apollo ikvall och dar har vi alltid sa grymt roligt. Grym musik, nice folk, forutom de som star uppe pa scenen. De tycker vi verkligen inte om, for de tror sig sa mycket. Vi kommer nog ga dit vid tre tiden som vi brukar gora. Konstigt att Hellen inte ska med. Det brukar alltid vara jag, Hellen och Laura som gar dit. Men vi ska dansa for Hellen ocksa, dock kommer vi inte vara lika nasty som Hellen brukar vara.

Idag vet jag faktiskt inte riktigt vad som hander. Vi ska till Primemark som ar Hellens och Lauras favorti butik. Det ar sa sjukt mycket folk dar, usch! Sen ska vi traffa Cornelia och kanske ta nagot att kaka. Eftersom Laura inte har sovit sa mycket inatt pga hennes mobil, sa kommer hon nog aka hem tidigare och sova. Jag vet inte riktigt vad jag ska gora da. Jag kanske kan ta en promenad i en annan stadsdel, det hade nog varit ratt trevligt. Eller sa kan jag kanske ata lite tapas, my favourite. Jag tycker verkligen om tapas, det ar sa socialt och trevligt. En massa sma goda saker som man blandar ihop, ah det ar sa gott.
Laura vantar pa mig nu. Vi ska aka till djurens butik, Primemark. Onska oss lycka till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback