Sveriges framsjärt

Nu var man i Göteborg. Jag kom fram tjugo över sju och gick direkt till hotelet. Det var enkelt att hitta hit, jag kan faktiskt ändå Göteborg lite grann. Hotelet ligger mitt emot NK så det är nära och bra till imorgon. Efter att jag hade kommit till hotelet bestämde jag mig för att gå ut och leta efter någon resturang att äta på. Jag gick runt jätte länge och letade efter någon vettig resturang. Tillslut hittade jag en italiensk. Jag stod och väntade på kyparen, då han kom fram till mig och sa att de skulle stänga. Jag blev besviken. Utanför resturangen läste jag om att de hade någon god lasagne som jag blev sugen på. Jag började röra mig mot gamla stan där jag hittade ett asiatiskt ställe. Det var billigt 69 kronor bara, nästan som Tamnackthai i Malmö. Men de här skulle också stänga. Medans jag hade gått runt och letat hade jag Annie och Victor hela tiden i telefonen. De sa till mig att gå till Hard Rock Café men jag envisades tills jag fick ge mig för att det var det enda stället som hade köket öppet till halv elva. Jag gick dit och fick ett stort bord för mig själv. Runt omkring mig satt flera sällskap på minst 4 personer. Efter en stund kom ett jätte stort ställskap på 14 personer som skulle sätta sig precis bredvid mig. Det var så pinsamt, men roligt. Jag var verkligen den enda som satt själv och åt jag kände mig så ensam och det var jag. Jag beställde en hamburgare som var jätte god, men den var inte lika god som på Betty Ford. Det är inte någon hamburgare som har klått den hittils. Efter jag hade käket träffade jag Mikael. Vi tog en kort promenad sen följde jag honom till bussen. Därefter gick jag på en liten sightseeing tur för mig själv och tog liten foton som jag tänkte dela med mig. Har också bilder på hotelrummet, enjoy.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback