Trevligt folk

Jag älskar verkligen trevliga människor. Hur kan man inte göra det liksom? Efter att jag hade sovit en lång stund på tåget började jag och grannen bredvid mig prata. Vi pratade i en timme. Det var verkligen trevligt. Vi pratade om vad vi jobbade med, Marc O'Polo, resa utomlands och andra saker. Det är så kul att prata med en främmande person utan att tycka att det är obekvämt. Sen är det även roligt när båda tycker det är intressant. Jag kunde inte heller låta bli att prata om Malmös uteckling så när vi klev av tåget blev hon så förvånad att det var Malmö. Så förklarade jag för henne att det var en del av citytunneln. Hon var glad att jag gick med henne upp för annars sa hon att hon hade trott att hon var i fel stad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback